Case study – Τσιπουράδικο Απίκο

Category
Case Study Εστίασης
Tags
Case Studies, Prisma Win, PrismaWin Mobile
About This Project

“Η απόφαση ήταν δύσκολη γιατί δε μπορούσα να φανταστώ ότι θα καταφέρει όλο το team του “ΑΠΙΚΟ” να κάνει πράξη το PRISMA Win. Μετά την εμπιστοσύνη που έδειξα στον επί χρόνια συνεργάτη και φίλο, πλέον, Αποστολίδη Δημήτρη και φυσικά στη Megasoft δεν μπορώ να φανταστώ το “ΑΠΙΚΟ” χωρίς PRISMA Win “
-Τσακαλίδου Πολυξένη-

 

H επιχείρηση

 

Σε ένα από τα ομορφότερα και πολυσύχναστα σημεία της Καβάλας, στην παραλία, εκεί που παλιά ήταν τα ψαράδικα δεσπόζει το τσιπουράδικο Απίκο. Συνδυάζοντας τη θαλασσινή αύρα που ανοίγει την όρεξη με τη μαγευτική θέα της παλιάς πόλης, κερδίζει τις εντυπώσεις των πελατών του από την πρώτη επίσκεψη προσφέροντάς τους αξέχαστες γαστριμαργικές εμπειρίες. Με πορεία 19 χρόνων στην ελληνική κουζίνα, το τσιπουράδικο μυεί τους επισκέπτες  του σε εύγευστους μεζέδες από ολόφρεσκα θαλασσινά, αλλά και ξεχωριστές κρεατοφαγικές χειροποίητες προτάσεις που ακολουθούν τις νόρμες της Ελληνικής κουζίνας. Ο χώρος, όμορφος, προσεγμένος, ζεστός και φιλικός, αποτελεί κλασικό και αγαπημένο σημείο συνάντησης για τις παρέες. Η κουζίνα στηρίζεται στην ποιότητα των πρώτων υλών και στην απόλυτη τήρηση των όρων υγιεινής. Η ιδιοκτήτρια κυρία Τσακαλίδου που δεν συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο από την υψηλότερη ποιότητα στα πιάτα της, χρησιμοποιεί μόνο φρέσκα, αγνά υλικά και διαλέγει καθημερινά την καλύτερη τοπική ποικιλία σε ψαρικά, θαλασσινά, κρέατα κτλ και την εξαιρετικότερη ποιότητα σε τσίπουρο και κρασί, κυρίως από τοπικούς παραγωγούς.

Στο Απίκο λειτουργεί και cafe όπου σερβίρονται υπέροχα πρωινά συνοδεία εκλεκτού καφέ, φρεσκότατοι χυμοί,  brunch, και παγωτά, ενώ οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν επιπλέον ένα χαλαρό ποτό στον όμορφο εξωτερικό χώρο του μαγαζιού. Αυτό, όμως, που κάνει το Απίκο να ξεχωρίζει στην προτίμηση των πελατών του, είναι η γρήγορη και άψογη εξυπηρέτηση από το πάντα χαμογελαστό, φιλικό και πρόθυμο προσωπικό του!

Οι ανάγκες και η λύση

 

Το τσιπουράδικο Απίκο, που βρίσκεται σε κομβικό σημείο της πόλης, εξυπηρετεί από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ τις απαιτήσεις εκατοντάδων επισκεπτών  για καφέ, φαγητό ή ποτό.  Η ιδιοκτήτρια κυρία Τσακαλίδου, κρατά ψηλά τον πήχη που η ίδια έχει θέσει από το ξεκίνημα του εστιατορίου για άψογη εξυπηρέτηση των πελατών της με ταχύτητα και με χαμόγελο. Γι’ αυτό επέλεξε για την οργάνωση του χώρου της τις λύσεις PRISMA Win της Megasoft που επιταχύνουν την εξυπηρέτηση και εκμηδενίζουν τυχόν λάθη στην παραγγελιοληψία. Συγκεκριμένα, στο εστιατόριο επιλέχθηκε η POS εφαρμογή PRISMA Win Restaurant – café σε συνδυασμό με την εφαρμογή PRISMA Win Mobile που εγκαθίσταται σε φορητές συσκευές για την ασύρματη παραγγελιοληψία από τους σερβιτόρους. Ο συντονισμός όλων των εργασιών κάθε πόστου είναι μια απαιτητική όσο και καθοριστική εργασία σε έναν χώρο που γεμίζει με κόσμο καθημερινά από το πρωί. Η πληροφορία πρέπει να είναι άμεση στους σερβιτόρους, στους μάγειρες και στους baristas, ώστε η εξυπηρέτηση των πελατών στα τραπέζια να γίνεται με τον βέλτιστο τρόπο. Σε αυτό συνέβαλλαν ουσιαστικά οι λύσεις PRISMA Win για την εστίαση, αφού υποστηρίζουν άψογα όλο το κομμάτι της επικοινωνίας του service με την κουζίνα και το bar, αυτοματοποιώντας την όλη διαδικασία, ώστε η λήψη και η αποστολή της παραγγελίας να γίνεται μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα από τα pda και να εκτυπώνεται στους αντίστοιχους εκτυπωτές ανά πόστο. Έτσι, όταν μια παραγγελία περιλαμβάνει ψητά, σαλάτες, ποτά και γλυκά, το κάθε είδος εκτυπώνεται στο αντίστοιχο πόστο παρασκευής με αποτέλεσμα την άμεση ετοιμασία των ειδών και το ταχύτατο σερβίρισμά τους στο τραπέζι.

Οι σερβιτόροι έχουν άμεση εικόνα για τις διαθεσιμότητες στα πιάτα και μπορούν να εξυπηρετήσουν κάθε απαίτηση των πελατών και να απαντήσουν σε κάθε τους ερώτηση με μια ματιά στο pda. Οι χρόνοι παραγγελιοληψίας και εξυπηρέτησης μειώνονται θεαματικά προσφέροντας, έτσι, μια μοναδική εμπειρία πελάτη σε κάθε επίσκεψη.
Εκτός από τη λειτουργική συμβολή των εφαρμογών στην καθημερινή λειτουργία του εστιατορίου, οι λύσεις PRISMA Win για την εστίαση αποτελούν και ένα κέντρο πληροφορίας για την επιχειρηματία μέσα από το οποίο μπορεί να εξάγει πολύτιμα συμπεράσματα για τις καταναλωτικές συνήθειες και προτιμήσεις των πελατών της, προσαρμόζοντας, έτσι, τον κατάλογο του εστιατορίου, τις βάρδιες του προσωπικού ενισχύοντας τις ημέρες και τις ώρες με την περισσότερη κίνηση, τις συναλλαγές με τους προμηθευτές, τυχόν προσφορές και Happy hour σε οff season περιόδους και πολλά άλλα που βοηθούν στη σταθερή ανάπτυξη της επιχείρησης και στην αύξηση της κερδοφορίας.

 

Το έργο υλοποίησε η εταιρεία πληροφορικής Adlogic – Αποστολίδης Δημήτρης, εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της Megasοft, που ανέλαβε και όλη τη μηχανογραφική υποστήριξη της επιχείρησης.

 

Τα οφέλη

 

Η ολοκληρωμένη λύση PRISMA Win για την  εστίαση, έδωσε στο Απίκο μια σειρά από οφέλη όπως:

-Οργάνωση και συντονισμό όλων των πόστων
-Γρήγορη και αλάνθαστη παραγγελιοληψία από τα τραπέζια
-Υψηλή ποιότητα στη συνολική εξυπηρέτηση των πελατών
-Εύκολη έκδοση αποδείξεων χωρίς λάθη που κοστίζουν
-Άμεση εικόνα της διαθεσιμότητας της κουζίνας και σωστό προγραμματισμό στα πόστα παρασκευής
-Σωστό προγραμματισμός βαρδιών
-Έλεγχο ταμείου ανά πάσα στιγμή
-Πλούσια reports που δίνουν στην επιχειρηματία τη δυνατότητα να εξάγει σωστά συμπεράσματα για την επιχείρηση και να λάβει τις πιο επικερδείς αποφάσεις για την πορεία της.